Äntligen

På måndag är det avfärd till Örebro. Då får jag äääntligen träffa den som jag längtar efter hela jäkla tiden!
Ska bli så nice att bara få ligga o kramas i soffan o bara titta på varandra.
Sen på onsdag, nyårsafton, bär det av till Strängnäs. Det blir hotellövernattning med massa god mat och jacuzzibad som finns på vårat rum! Undra vad man behöver för verktyg för att montera ner jacuzzin och ta med sig den hem...? Jag menar, hotellet är obemannat på nyårsafton och lite valuta för pengarna måtte man få....

:)

Nä nu ska jag fortsätta dricka glögg och packa lite innan älsklingen ringer!

Hotellrummet, dock ska vi ha dubbelsäng....!


Badrummet

Kommentarer
Postat av: Diurhuus

Du behöver bara en letherman modell större + stor bil.

Happy weekend. Ses när vi möts igen.



Kramar / den gamle i skåne

2008-12-27 @ 16:44:28
Postat av: Linda

tjaa det kanske vi har!! vad hette din dagmamma???

härlig blogg!1

2008-12-28 @ 13:40:24
URL: http://hibiskusen.blogg.se/
Postat av: Skrutt

Hur fan ska vi bräcka detta då. :)

2010-02-04 @ 13:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0