Jordfuckingbävning!

Idag vaknade jag 06.21 av att hela sängen skakade och mina travlor och speglar darrade värre än nånsin.
Det var en fucking jordbävning! Rusade in till mamma och pappa och skrek -Vad fan händer? Pappa svarade då lugnt; -Det är bara en liten jordbävning... Eh jaha tänkte jag. Men tänk om det blir efterskalv o hela hushelvetet rasar, sa jag. Då hade han typ somnat om.
Lyssnade sedan på radion där de sa att hela skåne,blekinge och halva Danmark drabbats av detta och det låg på 4.7 på richter skalan vilket är ganska högt för att vara Svarje.
Nä tack, jordbävningsalarm kan jag vara utan i framtiden.

Precis varit ute o gått med Tyrah i 2 tim. Är så kallt om näsan så nu sitter jag med en strumpa virad runt näsan på något mysko sätt för att värma.
Ska börja slå in lite juleklappar nu snart, order från pappa. Sen blir det nog att söka lite jävla pissjobb också. Fan vad jag itne orkar det! Men vad ska man göra.. Kanske söka som modell nånstans? Bli nästa Kate Moss? HAHAHA Ja ibland är jag fan för rolig för mitt eget bästa.

Nu: Nyponsoppa och skorpor
Sen: Väga mig........................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0