Penny igen

Igår landade jag i Örebro. FIck sitta på ett (eller flera)tåg från kl 14.00- 22.05. Bytade tåg 5 ggr...Det var sådär faktiskt!
Men det fanns inga tåg, allt var uppbokat! Pappa gick upp kl 7 igår morse för att sittta o fixa med tåg till mig. Lilla snälla pappa! Och från det att det inte fanns några tåg alls så fanns det detta, som pappa fixat. Så det fick det bli..ville ju upp till baby!

Kom upp sent igår kväll. Christoffer hade handlat massa god mat, kräftstjärtar,räkor, rostebröd, dill, majonnäs och skagenröra...mmm mmm mmm!
Och jag hade köpt en ny jacka till honom, den han hade är det ett stort hål i under armen så stackarn frös plus att det inte är så kul att gå med en söndrig jacka, även om man tycker den är aaassnygg Christoffer ;) Inte ok alltså!
En Quicksilver jagcka som kostat 1600 och nu kostade den bara 1000 spänn, som hittat!
Jag skämmer bort honom. Men jag tycker inte det finns några gränser för hur mycket man ska köpa till dem man älskar. Han ger mig kärlek och jag ger honom grejor, bra deal ju! Fast jag ger nog han mycket kjaaarlek också...

Nyss hemkommen från stan, har kollat lite på rean. Var även ute på Marieberg..men Christoffer tyckte inte det var så nice bland alla folk så vi drog därifrån ganska fort! Hittade ett par byxor, en Enchinaguardflaska(som jag och C ska kura med nu..förkylda som attan!) och sen blev det en sväng på systemet också inför morgondagen! Champagne och två flaskor vin! Köpte med oss thaimat också, som vi nyss proppat i oss. Så nu sitter gubben på toa medans jag ska ladda ner filmer för ikväll. Vi ska ha filmrace :)

Nu kom jag på att vi måste in till stan igen för att handla lite mumma inför imorgonkväll..Fan! Men vi ska ta med två hundar upp så vi kan gå 5km spåret också. Det är nog bäst för vi handlade godis för 200spänn på Marieberg...dock ska det räcka ikväll och imorgon!...

Fred mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0