Utvecklingsstörd är jag.

Idag har jag varit så dum. Jag vet inte varför, men jag har varit dum.
Varför är man dum mot den man älskar? Jo därför att man just Älskar den. Så enkelt är det.
Idag har jag varit självisk. Enabart tänkt på mig själv och hur Jag mår. Vilket jävla skitsnack. Hur mår han då?
I samma sekund som orden nådde honom så bet jag mig själv i tungan o kände hur jävla korkad jag är. Varför inte bara hålla snattran ibland Terése?
Har gått o haft en klump i magen hela dagen. Även fast han sa att allt var "ok" så kände jag inte så. Jag var inte arg el ledsen på honom längre utan på mig själv. Jag vill att allt ska bli så rätt, men oftast blir det bara så fel istället.
Funderar på om jag ska börja betee mig tvärtom, inte försöka få allting perfekt utan att bara låta det som händer hända och inte försöka styra på saker. Låta mina känslor titta fram då och då, som en liten påminnelse bara istället för att överrösa honom med dem som en jävla lavin.
Nä det är nog dags för en förändring fröken Nilsson..och det illa kvickt!

Älskar dig Christoffer.
Jo för det gör jag, även om jag är utvecklingsstörd ibland. Men det är smällar man får ta när man är tjej...

Valpögon?

Kommentarer
Postat av: Linda

nope då var det inte samma men vi har säkert ses för Min hette Elsa å de ju var ju mycket tillsammsn med varandra iaf agneta å elsa... å nån till

2008-12-28 @ 14:52:19
URL: http://hibiskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0