Inte soft alls..

Eyy! Sluta nu möblera om för i helvete. Mina grannar har möblerat om nu i tre dagar, mina tre LEDIGA dagar, från kl 7 på morgonen till kl 23 på kvällen!  De är ju heeeelt sjuka i huvudet!
Slutar ni inte flytta omkring era jävla IKEA möbler snart så skickar jag Leffe "Hulken" Andersson från Örebro på er..eller kanske Firman..

Imorgon ska jag flyga ner till Malaga, där kommer en buss till vårat plan när vi landat, en så kallat crewshop, där vi kan handla billig sprit, färska frukter o grönsaker o lite sånt jox. Ganska sweet men min plånbok gråter för tillfället för jag svälter den.

Det luktar banan blandat med diarée i min trappuppgång..inte soft alls ju.

Nu kallar John på mig...najti

Kommentarer
Postat av: max

eyy?

hahaha

2008-07-07 @ 16:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0