addict

Jag är en missbrukare. Och det är inte bara en grej jag missbrukar heller..
Guuud! Hur ska detta sluta...?

Nu är jag iaf hemma i Skåne. LIllebror är i Göteborg med Lisa, pappa är i Sthlm så det är bara jag o mamma hemma.
Idag har vi haft en riktig mor och dotter dag. Massa shopping,skvaller o manikyr.
Ikväll har vi suttit och druckit Baileys och pratat om allt som bara vi kan prata om och ingen förstår mig bättre än min mamma. Känslan av trygghet som jag får när jag är hemma hos mina föräldrar är fan svår att beskriva. Om man är minsta nere så vet mamma alltid hur hon ska få en på bättre humör. Jag blir som en liten bebis igen o ligger i fosterställning med huvudet i hennes knä o hon klappar mig på huvudet och säger att allt kommer ordna sig..och då vet man att ja fan, allt kommer ju ordna sig till slut.

Min mamma är min hjälte! Pappa också...och brorsan...och morfar...och farmor...och nu har ni tröttnat på att läsa ja!

På söndag ska jag o Emma kolla på flygbiljetter till USA. Vi har ju  50% eller kanske tom 90% på Icelandairways så man får ju passa på o utnyttja systemet. Vi ska dra i början på november ..några veckor hos släkten i Florida, sen en liten visit i New York också. Jag behöver komma bort känner jag..detta livet står mig upp i halsen ibland.

Nu är det natt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hur länge ska du vara i skåne? kom till hbg på min börsdej nästa helg om du har tråkigt hemma :) Puss Malin

2008-07-11 @ 19:49:36
Postat av: max

åka fiskeflyg låter kanon, glöm inte näsklämma

2008-07-11 @ 22:42:11
Postat av: Sis

hoppas du hälsar på mej då! :O

2008-07-14 @ 00:47:49
URL: http://enalreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0