inne och ute

Det här med inne och ute listor..vad fan är det för hittepo? Vem har rätten att bestämma vad som är "chick (oh, ordet!) eller "flopp" (kan ju även kalla det inne och ute om ni hellre vill det) Det som är inne för dig är kanske helt jävla ute i skogen för någon annan. Det här kan jag faktiskt bli riktigt arg på, vissa tycker det är slöseri med kraft men inte jag inte.
Nä, om jag nånsin skulle få för mig att göra en sådan lista någon gång så påminn mig om detta inlägget.
Självklart om någon skulle hota min familj eller sätta en pistola mot min panna så kommer jag iaf fundera på saken..men inte en chans annars.


Idag skulle jag helst vilja ligga o mysa med.....

Kommentarer
Postat av: Sis

älsklingstyrah!

2008-06-24 @ 21:37:33
Postat av: Sis

KLART DU SKA TILL USA!

2008-06-25 @ 20:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0