Skambrud

Överjordiskt trött...kan man vara det? För det tror jag att jag är idag. Ändå kan jag inte sova.
Vaknade hungrig som en varg och gick upp för att mätta min hunger med en skiva ost och en banan...mmm buffé!

Igår var det jobb som gällde, Barcelona närmare bestämt. Det var en trevlig tur, ganska lugn o skön. Så jag o min jobbarkompis kunde sitta o diskutera reagge och läsa Kingsize..like!
Dock så hittade vi en mindre trevlig överraskning på toaletten. Någon jävla brudjävel hade lämnat en använd tampong mitt på toagolvet! Hur idiotisk får man lov att bli.

Jag: - Du, den där tar jag Inte upp..
Han: - Men du är ju brud, du kan ju sånt.
Jag: - Va?! Bara för jag är brud så brukar jag inte plocka upp andras använda tamponger från golvet.
Han: - Nä det är klart, men om jag tar upp den så är det ju kört för mig o mitt framtida sexliv.
Jag: - Joo, du får nog tråkiga bilder i huvudet sen ja..men hur gör vi då?
Han: - Någon måste ta upp den så är det ju bara..
Jag: - Eller lägger vi bara papper över så den inte syns iaf?!
Han: - Skitbra!

Så där fick den ligga o skämmas. Och när vi landa på Arlanda igen så låg den kvar på samma ställe så inga pax (förutom den som lämna den, SKAM) såg den.
Utöver den händelsen hade jag en av mina bästa flygningar igår, flög med bästa crewet tror jag! Mycket skratt och tårar (glädjetårar).

Idag har jag standby till klockan 17 så det blir nog inte många barn gjorda idag. Packa upp lite från skåneresan och köra och storhandla med kundvagn...

Nu blire en ostskiva och ett stort glas nyponsoppa...Fest!

Jag ska tvätta min pärla idag också, inside and outside.

Kommentarer
Postat av: max

vad äckliga ni är på sterling

2008-06-29 @ 23:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0