Skaune

Då sitter jag här igen, i mitt älskade Skåne.
Jag saknar det ganska mycket och skulle kunna göra mycket för att få flytta hem igen..vilket kommer hända om allt går som jag tänkt..

Idag har det blivit lite släktträff och därefter åkte jag med Tyrah ner till Ringsjön så hon fick bada rumpan o kasta lite boll. Som avslutning på utflykten satte hon sig i vattnet o bajsa. Halvpinsamt eftersom det var massa vattenskidåkare där som skulle förmodligen se det ligga flytande. Festligt värre!
När Tyrah hade bajsat klart så körde vi o hämta mamma, och vi begav oss till Nova i Lund för att inhandla diverse kläder, skor och smycken...REA is najs.

Efter att vi tömt våra plånböcker var det dags att hämta lillebror i Malmö och bege oss hem till Höör (!!).
Mamma klagade på att jag hade blivit alldeles för mager så vi åkte o köpte godis o thaimat, så nu har jag nog gått upp några gram iaf. Jag håller tummar o tår för det!
Mor min har precis gjort pedikyr o masserat mig.Ganska bra mamma jag har va?
Tyrah ligger o snusar i min säng o det ser ganska sjysst ut så jag tror jag kryper ner hos henne i min nya pyjamas..

Big up for Skåne!






Kommentarer
Postat av: Sis

skåne? Usa vare väl ;)

2008-06-29 @ 20:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0