Check!

Stiga upp ur sängen- Check!
Klä på sig-Check!
Trä på mina fina röda gummistövlar-Check!
Koppla hunden-Check!
Gå spåret-Check!
Komma hem, dyngsur-Check!
Duscha mig själv och hund-Check!
Äta en advokado och havregrynsgröt-Check!
Packa väskan-Check!
Packa in hunden i bilen-Check!
Köra till Sthlm...snart Checked!


Då ska jag åka och tömma lägenheten idag, fast vi åker från Sthlm förrän imrogon eftersom vi ska hämta två kompisar på Arlanda. Så ikväll blir det nog lite mys...
Undra om jag kommer o sakna skit Sthlm, det är ju nice att vara där över en helg. Men skulle aldrig aaaaldrig kunna bo där.
Ska åka o städa det mesta, sen kommer Crille ikväll och hjälper mig att bära lådor o sånt som inte klena jag klarar av.

Vi var på Gustavsvikbadet igår. Jävlar, han drog upp mig i de vildaste rutschikanorna ever..kalsup efter kalsup fick jag. Men kul var det. Vi kändes oss som 10 år igen! Sen simmade vi några längder. Det känns i armar o ben idag...

Det regnar ute. Va fan är det för dumheter, när jag ska köra så långt..helvete.

Nä nu måste jag bege mig in till stan o lämna lite skit till älskl.

Hörs ses o sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0