Höga på c-vitaminer

Nu är det väl ändå dags att gå och lägga sig? Jag va uppe tidigt imorse o sprang hur långt som helst kändes det som. Kände inte benen till slut. Har tvättat 5 maskiner tvätt också. Allt från nerkräkta filtar till jackor med hundbajs på.
Sen åkte jag in till stan för att gå Spåret på norr. Det öste ner men vill man va tight så hindrar inget en.
Har även tvättat min pärla, både inuti och utanpå..Den skiiiner o luktar jordgubb nu!

Gjorde en jävligt smarrig köttgryta till oss ikväll. Han fick sköta riset o givetvis blev det överkokt...män i köket är ingen hit! Men sen överraskade han mig med en mycket fräsch fruktsallad till efterrätt! Så nu har vi legat i soffan båda två o tryckt i oss massa c-vitaminer och känner oss riktigt fräscha.
Ska gå o byta till nytvättade sänglakan nu också, och sen tror jag John vill komma på besök.

Imorgon blir det kanske Sthlm om jag orkar..annars ska vi dit i helgen ju o ha det riiiiktigt gött!
Sen ska jag ringa lillebror som åker till Spanien imorgon med sin Lisa..sjukt nice för dem..knappt avundsjuk..
Vi har snackat lite här om att flytta utomlands, Han är mer pepp än jag men det skulle vara grymt tror jag..troooor jag iaf..eh :) .


Mamma, pappa o lillebror...tack för alla fina sms som jag får lite då o då. Det behövs! JAG ÄLSKAR ER OCH SAKNAR ER! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0