Lövkratteri

Kolla så duktig jag har varit idag!
Uppe med tuppen var jag också..hade glömt hur avkopplande det var att kratta löv. Plus att det är bra träning, så kommer väl inte kunna röra armarna imorgon, skulle varit nice o gipsa dem så de stod rakt ut sådär ni vet.
Kommer ihåg när jag o min bror var mindre, när vi hjälpte pappa o farfar att kratta löv på tomten..det var en såkallad familjefest. Och när vi var klara (visst jag o Christian lattjade mest rundor i lövhögarna..alltså busade, INGET ANNAT)så hade mamma och farmor gjort fika. Sällan som fika smakat så gott som då. Big Up för mamma o farmor alltså.



Nu bär det av till frissan, sen ska jag köra till Sthlm o fixa lägenheten.. inte så kul.
Haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0