masssagemassagemassage!

Nyss hemkommen från Sthlm.
Så var lägenheten städad och tömd...Hur känns detta då?
Lite bittersweet faktiskit, men det ska bli skönt att slippa sthlms stressen. Jag förstår inte hur man kan vilja bo i den staden...hjärtinfarkts VM är det som gäller där.

Har packat in alla grejor från bilen. Den va helt full. Zelda fick ligga som en kanelbulle i framsätet, kunde inte röra sig för allt skit.
Jag hade en tvättkorg bakom min nacke och varje gång jag bromsa fick jag den som ett slag i bakhuvud. Så jag känner mig lite retarderad nu.

Förresten får ju Gratulera min blivande svärmor (!?!? ;) )som fyller 49 år idag!

Tog precis ett bad, massa skum och ansiktsmask. Kanske man vaknar imorgon 5 år yngre..? Ja tack...eller nä förresten.. :) Jag ääälskar att vara 25!(på riktigt nu mamma..)

Nu blir det att krypa ner till en nybäddad säng där det väntar massage från Loveeeern..Sen blir det att sova länge imorgon.
Ska antagligen åka till Vingåker facory outlet eller blir det en liten utflykt till Grythem med hundarna. Så fall blir det att ta med varm jävla choklad. Fett med kyligt nu ju!

NU SKA JAG FÅ MASSAGE O EN PUSS OM JAG ÄR SNÄLL....
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0