migge!

Migränhelvete.
Jag har inget mer att tillägga idag.
Migränhelvete.

Fan!

Men imorgon blir det bättre för då ska jag o mamma in till stan. Bland annat till IKEA. Jo man tackar!
Ska försöka planera in en rid dag i veckan också.. det är ju så satans kallt dock. Får kanske ta med dem till ridhuset istället..? Mmmm får ge förslaget till Sabina!
Förresten Sabina är en av mina äldsta vänner. Vi lärde känna varann när vi var 5 år och blev bästisar. Delade hjärta och sånt ni vet. Hon hette egentligen Therese men bytade namn till Sabina..va fan är det liksom?! Sabina, det låter lite som en liten hora från Polen, eller en riktig fjortis med "Bitch" top och Buffalo.. nää det har jag aldrig förlåtit henne för att hon gjorde. Sabina..säg det högt liksom... Saaabiiiinnnaaa...fan va fult. Sorry om du läser detta nu..men du vet ju vad jag tycker! :)

Och På fredag är det dags...ja då smäller det! =) Önska mig lycka till...

Nu ska jag äta en avokado och dricka 2 liter vatten.

Saknar min älskling!

Jag brukar handla mina tights på barnavdelningen strl 146, för xs är för stort för mig. Bull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0