Blöt dag

Idag har varit en busy dag.
Vaknade och körde till Coop o pantade flaskor, nu har vi fan nästan pant för 300 spänn i lappar.
Drog till Lillåspåret med lilla tjejen och gick spåret..fick sicksacka mellan alla vattenpölar men jag har ju mina megafrän gummistövlar så det gick så bra sååå. Dock skulle jag haft mina regnbyxor på mig...

Körde till Finrummet och skulle hitta en inflyttningspresent till min bror men det sket sig. Det är mest tjejgrejor där ju.

Nyss hemkommen och har fått tvätta buren eftersom B spydde ner hela, stackarn:(
Nu ska jag dammsuga och städa i köket till mannen kommer hem. Sen blir det överraskningsmiddag på stan till honom :)


Kommentarer
Postat av: jossan

vilka minnen de finns i de där spåret :P

2008-11-19 @ 00:10:09
URL: http://enalreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0