syjunta!

Jag är en hejjare på symaskin. Det skulle du aldrig kunna tro Camilla! Camilla är min gamla syslöjdslärare. Hon tyckte jag var värdelös. Kanske för att jag typ inte gjorde någonting själv utan tvingade de som var mobbade att sy mina uppgifter. Fast jag sydde faktiskt en kudde OCH ett par boxerkallingar till min bror.
Men iaf, idag var jag med mamma på Ikea där vi bland annat köpte lite tyger. Så idag har jag suttit vid symaskinen och sytt tyger till köket och sovrummet i Örebro. Blev så bra sååå :)
Sen hjälpte jag mamma att sy gardiner till hela huset här hemma. Är ju en naturbegåvning så att si!

Köpte även en bokhylla, massa julpynt och sängkläder. Eller jag fick det av mamma som en välkommen hem present. Min mamma är alldeles för snäll mot mig har jag kommit på.

Ögonen går i kors nu och jag knappar försiktigt på tangentbordet för att inte väcka min skatt som ligger o snusar i min säng.
Det ser deijligt ut så jag ska nog krypa ner jag också.
Ska ta på mig mina Bik Bok trosor nu och sova mig lite!

JUST JA...P-PILLERT MÅSTE JAG TA INNAN SOVA...

No babies, thank you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0