tillbaka

Back in Pennybrigde.

Kom hit vid fyra med 6 kassar med mat till min älskling. Här är alltid lika tomt i kyl o skafferi så jag körde inom ICA och handlade priovians för 15hundra kronor. Så nu är man pank igen.. :) Nä då, men jag ser hellre att han äter och mår bra. För gör inte han det så gör inte jag heller det.
För några timmar sen så fick jag reda på hur mycket han uppskattade det...och mig! ;)
Har även sytt gardiner till kök, tv rummet och sovrummet. Så jävla stolt över mig själv med tanke på att jag suttit vid en symaskin 3ggr i mitt liv.
Köpte även massa saker på Ikea. En stor byrå somjag passade på att ta med upp nu och en massa julpynt!

Imorgon bär det av till Sthlm och Skansen där vi ska möta upp Tobbe o Jenny. Det är ju julmarknad, och den på Skansen är tjockt mysig! Sen efter vi har gått på den ska vi åka hem till dem i Norrtälje och äta o dricka. Får se om jag får i mig någe alkohol, har sån förbannad huvudvärk som jag haft nu i 4 dagar! Isåfall sover vi där o så hoppas jag på att få sova ut på söndagen.. har blivit tidiga morgnar för mig nu i veckan! Snacka kanske om att köra en runda till Skärgården på söndag om vädret tillåter! Jaajaa vi märker!

Nu skriker någon från tv rummet. Boston Tea Party har visst börjat och det får vi inte missa!

Tjäääna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0