avokado

Nyss hemma från en jävligt regning o blåsig promenad. Har gått i 2½ timme. Ska ta mig ett välförtjänt bad efter jag ätit mina knäckemackor med advokado och keso. Det är sjukt att man verkligen märker skillnad på hur kroppen mår beroende på vad man äter. Har ätit Loops (typ som kalaspuffar) i några dagar, sen i förrgår så började jag köra med mina keso o avokado mackor igen. Man känner sin fräschare inombords och utanpå faktikst. Inte lika flottig. Sen att advokade gör underverk för huden är ju bara ett plus. En avokado och tonfisk sallad ikväll kanske? Blir nog schmäääktigt som Jens skulle sagt.
Jag saknar dig Jens.

La in bilder från Hallowen på datorn..mindre smickrande va

Mirja o jag                                Linnea o jag                                  Vad ska jag föreställa?!       

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0