Vintertid

Ja det var ju en jäkla tur att man inte skulle jobba idag, glömde ställa om klockan.
Har haft standby sen kl 06.00, men nu kan jag fan inte sova längre. Ligger och är megahungrig men har ingenting hemma och är för snål för att åka o köpa något. Helvete.
Standbyn går ut kl 12, hoppas på att inte bli utringd. Idag regnar det i Kungsängen och jag vill bara ligga inne och kolla på Californication och American Dad...

För någon helg sen så köpte jag en såndär färdig kladdkaka och 3dl grädde som jag vispade. Mumma tänkte jag och börja skära en liten bit kaka o litta grädde på det..det slank ner snabbt och jag tog lite till.. o lite till...o lite till..o lit...neeej nu var det fanimej slut. Jag hade tryckt hela kakan o all grädde! fläskigt va! Dock mådde jag så illa så jag fick gå o besöka Ulrik på toa. Sen mådde jag toppen igen, men det dröjer innan jag kommer äta kladdkaka igen...

Man kanske skulle unna sig en prinsessbakelse idag? -schyyyy!-


Kommentarer
Postat av: Therese

Önska att jag också fått nog av kladdkaka men inte!!!så gott juh,,,mums,,,,puss

2008-10-26 @ 12:05:22
URL: http://theresssekarlssson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0