Käppakrig o derby

Jag borde iiiiinte ligga här i min säng i mjukisbyxor och äta havregrynsgröt med äpplemos! Jag borde städa inför pappas visit senare idag. Sen borde jag duscha och åka in till stan för att köpa nytt kladd att smeta i fejjan så man ser fräsch ut.  Bara jag orkar sträcka ner ena foten på golvet, så är det iaf en början.
Har dock varit ute o gått i 1½ timme imorse. Deijligt!

Ikväll blir det hockey, eller "käppakrig som man tydligen säger i skåne... En födelsedagspresent från Tobias. Dock ska vi se Djurgården-Skellefteå..håller inte på någon av lagen dock, men hockey är alltid en fest att gå på:)
Sen är det skånederby också ju..så fader får uppdatera mig med målsms under hockeyn ikväll.

Naaaj, nu är kl redan alldeles för mycket och jag måste se på Våra bästa (jävla) år innan jag börjar städa...sååå
Hajsan!


Kommentarer
Postat av: jossan

<3

2008-10-02 @ 14:14:19
URL: http://enalreus.blogg.se/
Postat av: henrik D

Du är bland de få som ser bra ut tom i mjukisbyxor (inte fejjan utan häcken):) .- kram på dig tant .

2008-10-02 @ 17:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0