Finaste pojkvännen!

Jag fick inga blommor på alla hjärtans dag. Ingen choklad heller.
Vi hade sagt att vi inte skulle "fira" och så blev det. VI ägnade dagen åt varandra och lagade en god middag på kvällen o bara mös i soffan!

I tisdags när jag klev ur duschen så var Christoffer redan hemma från jobbet. Småprata lite med honom sen gick jag ut i vardagsrummet för att hämta en sak. Då står dessa på bordet!!



Han tyckte det var roligare o ge mig något på en dag då jag inte var beredd på det! Snutt :)
En sån här sak kan få en på så bra humör och verkligen känna hur uppskattad man är.
För har man kärlek i sitt liv så behöver man inget annat. Tro mig...

Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Naaaaaaaaw! =)

2009-03-05 @ 21:45:10
URL: http://sarasnaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0