När jag..

När jag

-vaknar på morgonen och ser att jag har en finne i pannan
-upptäcker att smöret är slut när jag precis köpt nya färska bullar
-får komplex över att jag har strl 24 i jeans
-känner mig nere o deppig
-tror att min favvotröja är tvättad o luktar på den o inser att den luktar svett och hundbajs
-gnäller över kriget i Gaza
-vet att mina föräldrar är 45 mil bort
.... så läser jag på Blondinbellas blogg, vilket får mig att må bättre när jag inser att det finns större katastrofer än de jag just rabblat upp.

Förresten, anledningen till att hon åkte ur Lets Dance är att det ser ut som att hon har en pinne i röven när hon dansar.


Kommentarer
Postat av: A piece of thoughts

Hahaha vilket asgarv jag fick när jag läste det inlägget!! Hahaha! Vad jag håller med dig om blondinbella! Men dock ska du inte ha komplex för att du har storlek 24 i jeans... jag har 32...

Ja varför blev det lund?? för att det var nära till allt tror jag! johan började plugga i hbg o så, så det var bättre än i höör. Fast jag måste säga att man längtar lite tillbaka till idyllen :)

Vadjobbar du med i örebro då?

Kramar

2009-02-13 @ 19:12:50
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0