Jag dööör!

Uhhh...faaan...aahh...naaaj...ehhhh..öössshhhh! Jag döööööör!!

Jag är såååå sjuk! Fy fan vad jag är sjuk! Så nu vet ni det.

Mitt huvud kommer bokstavligen sprängas när som helst. Det brinner i min hals. Mina lungor havererar vilken sekund som helst.
Skulle gå o hämta posten för en stund sen. Blev så anfådd att jag var tvungen att vila i några minuter. Inget bra tecken.

Och imorse åkte baby iväg iaf. Han var i valet o kvalet om han skulle åka eftersom han inte ville lämna mig när jag var sjuk! Lille älsklingen.. Men det var ju inget att snacka om från min sida. Klart han skulle åka! Han har längtat så!
Han skulle egentligen åkt igår men han var ju tjockt med sjuk så han fick boka om biljetterna tills idag igen.. det blev dubbelt så dyrt så nu blir det vatten o knäckebröd hela månaden, men det är det värt. Jag unnar honom detta!
Men jag saknar honom som attan..värre kommer det nog bli inatt..så tomt i sängen. Vi har en vana att somna tätt ihopslingrande ju..
Ska sätta ut Zelda i stallet och ta in Betsy el kanske Fez, så då får dem agera Christoffer :) Next best thing..

Pratade med mamma innan idag, det är vid såna här tillfälle det är jobbigt att vara ifrån henne. Mamma är bäst på att ta hand om en när man är sjukis. Hon har alltid värsta kurerna och masserar en stup i ett för att man ska bli frisk.
I love my mama.

Nä nu sitter det en hooond o gnäller här så det är väl bäst att jag går ut och kissar med henne och matar hundarna samtidigt.

Krya på dig Terése!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Stackars oss sjuka!! krya på dig. Puss!

2009-01-09 @ 09:11:48
URL: http://matuldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0