Trillade.

Jag trillade.
Jag trillade precis ute på gården. Haha. Jag bara låg där o väntade på att det skulle komma en karl på en vit häst o rädda mig. Kändes som att jag såg det vita ljuset i tunneln..... Nä nu överdriver jag.
Som tur är såg ingen mig, men det finns inget värre än när man trillar tex i byn eller så.
Man vet inte riktigt hur man ska bete sig, speciellt inte om man är själv. Man kan ju inte bara skratta bort det för då tror folk verkligen att man är utvecklingsstörd!
Eh, iaf så slog jag knäet som faaan! Men det hindrade inte mig från att gå två varv med skräphundarna.
Men nu blir det omplåstring och frukost innan man tar de andra två.

Igår så städade jag halva huset o hitta massa gamla kläder som är mina. Jag packade ner dem när jag flyttade från Köpmangatan, sen hade jag slängt in dem i en garderob här. Men tror inte jag kommer använda ens hälften av dem så får väl glädja lite barn i Afrikat med resten.

Sen åkte vi till Ikea, vi skulle köpa en sophink. Har hängt påsar på skåpdörrarna i köket för vi inte haft något att sätta påsarna i. Det luktar skaaank efter ett tag...! Käkade även på Ikea. Det är gott där,men jag klarar ju inte ens av att äta en barnportion kom vi fram till igår. Köpte makaroner o köttfärssås, jag åt kanske 6-7 gafflar sen var jag så mätt så jag kallsvettades.
Jag vet inte vad som händer. Det är jävligt inte OK iaf!
Halvpinsamt när man är bortbjuden också och äter lika mycket som en treåring.
Christoffer säger att jag kommer försvinna och han blir riktigt arg när jag inte äter. Men det GÅR INTE..är man mätt så kan man inte tvinga i sig den där sista köttbullen. Det finns liksom inte en chans.

Nästa stopp blev stan. Crille släppte mig för att sedan åka till träningen och jag träffade My för att gå på Hindersmarknaden. Så mycket skit dem har där. Det är typ samma sak varannat stånd. Godis,korv,strumpor,munkar,godis,korv,strumpor,munkar osv. Aja, det är väl trevligt att gå där en halvtimme men vi tröttnade ganska snabbt. Efter att ha köpt marknadsgodis, en älgkorv och en vitlökskorv så gick vi in i de riktiga affärerna. Jag var på jakt efter underkläder men hitta inte ett skit. Jag tror jag får lämna över den biten till Christoffer. Det är ju ändå han som ska ta av dem.............

Ska köra in till Odensbacken nu och fixa lite på banken där. Ska handla lite också så jag har maten klar tills kl 17 när göbben kommer hem. Han önskade ugnsbakad falukorv med hemmalagad potatismos så det blir det Inte.
Jooo klart det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0